Masz możliwość anulowania zamówienia bezpośrednio z e-maila potwierdzającego w ciągu 1 godziny.
Przewiń w dół do sekcji „Zmieniłeś zdanie?”.
Jeśli minęło więcej niż 60 minut, napisz do nas na adres contact@ekinoiptv.pl, a pomożemy znaleźć inne rozwiązanie.
Przypadkowo anulowałem zamówienie — czy mogę je wznowić?
Jeśli anulowałeś zamówienie na stronie, ale jednak chcesz je otrzymać, najlepszym sposobem będzie ponowne złożenie zamówienia w procesie zakupowym.
Masz pytania? Napisz do nas na contact@ekinoiptv.pl — jesteśmy tu, aby pomóc.
Anulowałem zamówienie, ale nie jestem pewien, czy się udało. Czy możecie to potwierdzić?
Jeśli anulowałeś zamówienie, klikając link w e-mailu potwierdzającym, powinieneś otrzymać kolejny e-mail potwierdzający skuteczne anulowanie.
Jeśli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia, skontaktuj się z nami pod adresem contact@ekinoiptv.pl (podaj również numer zamówienia), a to sprawdzimy!
Nie widzę opcji samodzielnego anulowania! Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie zawiera kartę podarunkową, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na contact@ekinoiptv.pl (dołącz numer zamówienia i prośbę o anulowanie lub zmianę), a my Ci pomożemy.